Cheile Sohodolului – poze

Standard

Am cam ramas in urma cu blogul. Era de asteptat, nu?

Lucruri noi? 12 A s-a descurcat excelent la atestat.

De 1 mai am mers pe Cheile Sohodolului toata trupa. A fost vremea super, si zona foarte frumoasa. Am trecut si prin Tg. Jiu; ultima oara cand am mers acolo, la masa tacerii si la coloana infinitului era santier. Acum arata super. Mnoh.. sa trecem peste. Pozele la urma.

Inca ceva nou? am doar.. 19 ani.  🙂

Cheile Sohodolului

Cheile Sohodolului

picture 167

Seara

Seara

Time bubble

Time bubble

Casuta noastra, cuibusor de nebunii

Casuta noastra, cuibusor de nebunii

Basecamp

Basecamp

Cheile sohodolului

Cheile sohodolului

Mai multe poze aici.

One response »

  1. buna numele meu este amanda calota sunt o fata de 9 ani si maine o sa ma duc in excussie si o sa ma duc la : tg jiu tismana si la cheile sohodorului

Leave a Reply

