Daily Archives: January 5, 2008

Cel mai penal mass primit vreodata

Standard

Mai intai sa prezentam textul mirific si magnific.

loome ..care vrea id mifdsffsdfia2007 (ma rog 😛 am zis sa nu il pun ca ii fac si mai multi in lista) sa il ia .. e colega mea.. si vrea sa aiba si ea mai multe persoane in lista ….cn e interesat..luati id… dati mai deprte messu ..sa aiba mai mjulte pers in lista si ea yo fak bn mereu….

Aoleu! Ingerasule! Ce fata CU ahem ahem.. fara-minte !

Si ce important e pt cea de-a doua fatuca sa isi faca lista mare. 🙂 Din nou se observa noile forme de scriere ‘yo’, ‘fak’, ‘loome’. Cred ca daca se mai afce un nou DOOM, astia or sa fie asa de … incat sa bage cuvintele astea in uz la scriere corecta.

Continuam cu urmatorul mass (de la aceeasi persoana):

neatza!!!!!!… ce mai faceti lumik???????…..va pupik pe toti………cn vrea sa vb un buzzuletza…

Deci sa iti explic cum sta treaba. Cine vrea sa vorbeasca cu tine, vorbeste! cine nu, nu!! 🙂 nu e nevoie de intrebari inutile. 🙂

Neeeext:

cmz???lomeeee……………….care vb cu mn …buzz

Tot nu se prinde 😛 . Cred ca trebuie sa ii explice cineva calumea ca de la minte nu intelege sa nu mai dea massuri asa de tampite. (de la aceeasi persoana)

Si mai penal a fost cand a dat acest mass:

terminati ma cu massurile…k trim acest mesaj si ai noroc 3 zile…am primit 54245432324 de masuuri ku acelasi continut…1mass=ignore

Doamne.. te contrazici singura frate! Neeeeext!

trimite acest mesaj tuturor din lista ta si apoi apasa f2 de 5 ori si la avatar iti va aparea numele persoanei care te iubeste…e ciudat dar merge…!

Rili? la mine scrie ‘go shoot yourelf’ 😛

te rog citeste cu atentie acest mesaj cu grija…care a fost trimis de presedintele yahoo Jay Rusell…aici este presedintele Jay Rusell: Imi pare rau sa va anuntz ca yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Daca vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la toti din lista ta. In acest mod vom sti care sunt folosite si care nu, le vom sterge. Trimite acest mesaj timp de 8 zile si contul tau va ramane gratis. Inca o data imi pare sincer rau ca trebuie sa fac aceasta. Te rog incepe sa trimiti!! Cine nu trimite acest mesaj, contul lui va fii delatat. NU ESTE O VRAJEALA, CHIAR STERG CONTURI!!!! ( este si pe net ),si nu vrau sa imi incerc norocul!!!

Se pare ca Directorul de la Yahoo iarrr si-a schimbat numele.

(aici pusese emoticoane de plans. Saraca era in pragul DISPERARII) loome va rog scz ca va deranjez da sa stiti ca statusul meu nu mai mere.. asa ca is available…si inca o data scz…

Anunt:

fixxxxxxxxxxxxx. ma ubeste…..

Ma doare fixxxxxxxxxxxx undeva 🙂 . Nu-l cunosc. Ca daca l-as cunoaste i-as zice ca esti varza si ca mi-am dat seama din asta doar din massurile pe care mi le-ai dat pana acum. 😉

(massurile astea au fost unul dupa celalalt. Ca sa se stie)

terminativa ma cu massurile astea..ce parere ai despre mene..nus ce…am citit asta de 123456789..inca un mass ca asta si ala are ignore…….

Ce ai vrea sa iti fiu: 1.sora/frate 2.amic/a 3.iubit/a 4.ca un/o iubit/a 5.ingerul u 6.un vis RASP OBLIGATORIU…

Neeeeeeeexttttttttt..

cene vrea sa vb si cu mn??: va rog ..mam plitisit…

Aici deja ajunsesem sa strig prin casa ‘Sa se sacrifice cineva !!! Va rog!!!’

Urmeaza massurile de pe celalalt id al ei.

looomeeeeeeeee………………..plec si yo k ma duc sa imi iau trening……………..va pup pe toti …

Si noi pe tine!! Inainteeeeee, MARS!

 cine e din craiovita si il cunoaste pe un baiat cezar sa dea buzz urgent varog……….

Deci VA ROOOG!! In toata Craiova e doar un baiat pe nume Cezar!!

sall………………..poopuva-si:…………………..imi era dor de voi

Mie NU!

pa am plecat va pup pe toti …………mai ales pe persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta……………

Zi-ne si noua cine e.. macar sa stie tot poporu’ pe cine lingi pupi.

am plecat acasa…….k am de scris la mate…………..va pooop- pe toti mai ales pe zananele mele…………..mada si zana vietii mele……….>cezar<

Mai.. eu zic ca e un ZAN. (Asta e dovada ca l-a gasit pe baiatul ‘Cezar’ din Craiova)

dak citeÅŸti acest mesaj cu mâna pe mouse vei avea noroc toată săptămâna! dak îl trimiÅ£i mai departe . vei fi sărutat/ă de persoana la care te gândeÅŸti în această clipă! dak îl ignori … vei avea ghinoin în dragoste (de ar da D-zeu sa mearga mass l am primit shi eu

No comment. Deja nu mai stiu ce sa mai scriu :)).

 salll cf ma copii ma ?…………..:…………..incepe scoala…

NU stiam!!

am plecat la masa k vad k lumea asta ma tine nemancata ……………….revin peste 5 minute

Please! Take your time! Don’t bother coming back!

  trimiteti-mi si mie winapul va rog……….k nimeni nu vrea sa mi-l dea>……..

Ai auzit de softpedia? Guess not..

In concluzie as vrea sa ii acord premiul pt ‘cele mai tampite massuri posibile’ (intalnite pana in ziua de 6 ian 2008) acestei fiinte mirobolante .. lory nebuna (asa s-a trecut ea la contact details..). FELICI?TARI

alt mass … in ….

Standard

As lame as it gets.. some loosers just don’t get it! Primii acu 2 minute un mass tampit rau de tot.

A.A: imi cer mii de scz,dar o iubesc mult pe mama,dak nu dai acest mass tuturor din lista ta in 10 min o sa-ti moara mama saptamana viitoare,a fost verifikt.Sorry

Baaa mai da-te-n colo! Asta inseamna ca mama e mai tare decat o pisica de 1000 de ori! LAME!!

Later edit: Ce pana mea de vultur fratilor? Nu mai stiti sa skrieti romaneshte? AA?? E prea greu pentru voi! Double lamers.

Later later edit: Ma scuzati am scris incorect. Era ‘shtitzi’. Am corectat 🙂