Gunoaie

Standard

De vreo 2 saptamani s-a inceput o lucrare pe la blocuri. Nu stiam exact ce se construieste, cert este ca s-a inchis drumul printre blocuri, si nu ai pe unde sa treci spre centura decat prin intersectie, unde inca e o aglomeratie infernala.

Si am facut si eu ceva ce nu fac de obicei in legatura cu subiecte dinastea.. am intrebat. Acolo se face un nou camin cu program prelungit. Si stau putin si ma gandesc.. da, ar fi util, ca s-a umplut ‘cartierul’ de mamici cu bebei mici.

Problema ar fi ca acest camin se construieste in locul leaganelor si a .. gropii de gunoi vechii gropi de gunoi. Dap, veche, pentru ca ghenele au fost mutat. Initial au fost lasate pe spatiul verde de langa biserica, dar nu arata prea bine (nici din punctul meu de vedere) si trecea foarte multa lume pe acolo si cainii nu erau prea prietenosi. Acum, din cauza unui incident a trebuit sa ma intorc de la scoala, si am avut si eu timp sa ma uit pe geam in spatele blocului.

Trag perdeaua, si cand sa zic ‘Aaaah.. some fresh air’ am zis ‘Uuugh, i’m gonna’ throw up!!’ . Au mutat ghenele de gunoi in spatele blocului!! wtf.

S-au adunat o droaie de caini acolo, care dimineata cand o sa coboram la masina or sa maraie si or sa latre. Si sa nu mai zic de curatenie!La vechea ‘ghena’ era macar un grilaj si nu se plimbau cainii cu punga de la kaufland in gura. Aici nu e nimic, si mizeria deja a aparut. Asta numai in cateva ore!
Nu pot sa zic altceva decat ca ‘nasolica!! si rusinica!! nu asa se face treaba.’
O poza.

gunoi in spatele blocului

One response »

  1. The same thing poate fi gasit si pe Exercitiu, Popa Sapca si cea mai noua achizitie “Negru Voda”… pe langa Zion pentru nestiutori. Asa ca aveti grija care mai treceti pe acolo, eu era s-o patesc!

Leave a Reply

