In renovari

Standard

Ce vacanta constructiva am avut anul asta.
CDM Romania Pitoreasca (sau mai bine zis.. conducerea :-“) a luat hotararea de a renova cabana “Garofita Pietrei Craiului”, din aceeasi zona.
Asa, cu mic cu ,mare (si cu lei de mare) ne-am dus pe la cabana sa mai ajutam pe-acolo cu cate ceva.
Am dat cu pensula, am pus lambriuri, ne-am si distrat putin :).

Cat de minunaaataa e cabana! Si ce mesteri harnici! mai ales Batranul leu de mare 😉

De-abia astept sa o vad terminata 😀

Poze: Pentru a vedea pozele de pe galerie click aici
(mi-e prea lene sa uploadez :P)

One response »

Leave a Reply

