Zi plina de adrenalina

Standard

Cat de tare a fost ziua asta! Adrenalina all day long, incepand cu ‘dimineata’ (la mine inseamna cand ma scol, deci pe la 11:30) cand m-am apucat sa-mi pregatesc masa. Incidente minore si neinsemnate pana la ora 6 cand…..
am ajuns acasa si am incercat sa dau perdeaua din camera la o parte pt ca voiam sa deschid geamul. Caldura e de vina, nu eu! Si trag putin de perdea si la un momentdat cade cu totul. Ma gandesc ca poate s-a rupt sarma, sau de ce o fi ea atarnata. Ma uit in spate si vad ca din perete a iesit cu totul boltul de care era prinsa sarma aceea + tencuiala + var si alte chestii. Radem putin (ca altceva nu aveam ce sa fac) si pe urma iau perdeaua si o duc in living. Vin parintii acasa, si ‘evalueaza daunele’ si nu imi zic nimic.. asa ca eu plec la bunica mea.

Acolo mergem pe un deal (verisoarele mele si cu mine) si alergam pe-acolo pana ce papucul uneia dintre verisoare aluneca spectaculos la cativa metri de ea. Se duce razand spre papuc, dar vine dein senin un caine si il ia in gura si fuge cu el.

pe urma parca se repeta faza din ‘Forest Gump’ ‘RUN, Forest!! RUN!!!!’
Cum sa iti ia mah cainele papucul??

Anunt important: ‘Pierdut papuc galben. Cine vede un caine cenusiu cu el in gura este rugat sa anunte la numarul 9090xyz. Rog seriozitate’

Leave a Reply

