Moldoveanu

Standard

Yeah.. am facut-o.

Vineri, vine tata de la serviciu, si ne urcam in masina si plecam spre munte. (iee.. un weekend cu ai mei.. ce imi puteam dori mai mult?). Noi trebuia sa mergem spre Nucsoara, si sa urmam raul Doamnei (sa il avem in dreapta.. foarte multe harti.. reviste.. chestii). Binenteles ca ne-am ratacit, chiar si cu tot arsenalul de harti.. de mai multe ori (de vreo 5-6 asa)

Pana la urma ajungem pe la 9 pe Valea Rea, punem cortul, mancam si somn de voie.

Dimineata pe la 8 desteptarea. La masa am aflat ca ‘vecinii’ nostri plecasera de la ora 7. Mancam repede, luam rucsacii si plecam pe traseu.

Alina in fata, mama si tata la mijloc, iar eu in spate. Ca sa mergem mai mult, am folosit niste metode mai 🙂 ciudate (‘Dupa 20 de minute de efort sustinut, pauza de 5 minute.’). In realitate era ceva in genul ‘La fiecare jumatate de ora pauza de 3-4 minute’. 😀

Drumul a fost super. Nu stiu de ce nu pot sa pun pozele ca thumbnails, dar o sa le fac link-uri.

picture-044.jpg

1.jpg

2.jp

5.jpg3.jpg

4.jpg


Trecerea de pe Vistea pe Moldoveanu a fost foarte frumoasa, desi cred ca daca nu era ceata era si mai marfa. Cand am ajuns acolo nu mai vedeai la mai mult de 4 metri in fata. Si in ciuda acestui fapt, o bucurie era asa in mine (alaturi de friiig) ca am ajuns. Am stat pe-acolo putin, am vorbit la telefon cu un prieten, am facut poze.. La coborare, aproape de refugiul alpin ceata se vedea asa de frumos, venea cu repeziciune peste creasta si parca erau valuri.. se intorceau frumos. In spate, un nor negru se oprise desaupra varfurilor. De asta am si plecat asa de repede.
La intoarcere a durat foarte putin pana am ajuns la cort. Am strans repede ca venea ploaia, si am plecat.

Leave a Reply

