back

Standard

Probabil ca a trecut prea mult timp de cand nu am mai scris, but i’m back!

Am avut niste probleme cu calculatorul. Cam asa incepe: Pitesti, furtuna, (coafura rezista :)) )… si calculatorul meu conectat la net.

Rezultatul? Un fulger a traznit switch-ul de pe bloc, si fiindca nu avea impamantare, calculatoarele conectate la net au fost bubuite. [evident ca era numai al meu, dar trecem peste] . Si asa am ramas fara calculatoooor. Dupa vreo 2 saptamani mi-am luat altul, si fiindca ‘the net guy’ nu facuse netul, m-am mutat pe Ierdeesh, ca jumate din lista mea de mess.

Asa ca acum, cu calculator nou, si alt provider de net, scriu primul post din vacantza 😀 

Leave a Reply

