De 1 mai

Standard

Wow.. s-au gandit si la noi! 4 zile libere. Am profitat din plin de acest weekend prelungit, si am mers cu prietenii la munte si.. dap , la Vama Veche.

La munte: am mers in Bucegi, in zona pesterii Ratei. Foarte frumos acolo, destul de curat. A fost putin frig, dar a fost super. Cantecele de munte se auzeau de departe, si 2 prieteni ne ampaniau cu chiarile (super ‘Fantanile cu limonada’ si ‘Tincturi de frunze’, Imi!!). Pestera se spune ca ar avea 12 km (nu stiu sigur, asa am auzit), e foarte labirintica, are niste galerii inundate, dar e frumos inauntru cat am putut noi sa mergem. Sper ca o vom vizita in intregime in curand.

La mare: suuuper. Am ajuns in Vama si am mers in primul ‘restaurant’ (asta fiind prin statiunea 2 mai) sa mancam peste.Pe strada erau o multime de oameni care se duceau spre vama. Plaja era plina de scene si locuri ‘selecte’ :)).. Expirat, Stuf, Bavaria (sau ce a mai ramas din ea – a fost dezmembrata si pusa pe foc). Concerte peste concerte : Luna amara, O.C.S, Margineanu, posibil Trooper si Seven (in mare parte formatii underground..). Mancarea buna (am mancat la ‘La rogojini’), cortul nu l-am pus pe plaja, ci in curtea unui om, pt ca aveam macar garantia ca nu ramanem fara el.. Pe strada principala, tot felul de standuri cu margele, scoici, insigne si tricouri. In stanga si in dreapta numai localuri de rockeri – un fel de pub-uri. sandul cu clatite era cel mai vestit. Era 3 noaptea si ei de abia inchideau.. oricum cele mai bune clatite acolo se gaseau.. trebuia sa stai o ora la coada doar ca sa dai comanda..

Marea era frumoasa.. valurile mici.. era frig, vant si foarte mult praf (noroc cu hainele care erau pentru mersul la munte, ca altfel muream). La focul de pe plaja a fost super, deja eram ragusita de la munte, si cantam (nu cred ca e prea bine spus) tot ce stiam..

Luna lumina atat de frumos.. In fine, sper sa merg si la Stuffstock

In concluzie a fost super mini ‘vacanta’ asta. Mai vreau ๐Ÿ˜€

2 responses »

Leave a Reply

