Spatii verzi

Standard

Acum cateva asaptamani, niste oameni de la primarie au venit pe la noi pe la blocuri si au inceput sa sape un santulet. M-am gandit ca cine stie ce s-o mai fi punand pe aici prin ‘metropola noastra’. Dupa cateva zile, misterul avea sa fie elucidat. Se puneau stalpi. M-am gandit ca e o chestie misto, pana ce am ajuns in fata blocului meu si am vazut ca luasera o fasie de 1 m din spatiul verde, ca sa le faca ‘oamenilor’ parcare!!

Deci nu inteleg. Voi nu vedeti ca de abia mai avem oxigen sa respiram??

mai multe masini=mai putin oxigen

mai multe masin + mai putin spatiu verde= ucidere in masa

Unde or sa se mai joace copii (cei care nu au calculatoare..) ?? Cand eram mica ne certam cu vecinii care isi faceau gradina de zarzavaturi sa ne lase sa ne jucam ca ei nu au platit la primarie ca sa isi faca gradini (nu ca acum nu si-ar face sau ceva de genul… situatia a ramas la fel).

Mancati prea multa paine.. asta v-a tampit in asemenea hal..untitled.JPG

Leave a Reply

