ceva..

Standard

De ce unele melodii frumoase sunt asa de triste si ne aduc aminte de chestii triste? De probleme, de griji, de momente aiurea din trecut, de despartiri, de certuri..? Tocmai cand eram intr-o stare ciudata, am primit si un mass: “Cica era odata un cuplu…Un baiat si o fata…fata era oarba si intr-o zi ii spuse baiatului: “daca as vedea m-as casatori cu tine”…Dupa cateva zile fata primeste donatie 2 ochi…Este operata si isi recapata vederea si vede ca si prietenul ei este orb…Acum baiatul o intreaba..”acum poti vedea…te casatoresti cu mine?” iar fata ii raspunse:”nu”…Baiatul ii intoarce spatele si ii spune in timp ce pleca plangand : “Ai grija de ochii mei!””

Va dati seama cum eram dupa ce am citit; lovitura de gratie a dat-o vremea gen Londra.

tear_my_heart_out__by_kidou.jpg

Pai.. o melodie ceva in genul acela ar fi “Albastru” de la Luna Amara :

“De azi n-am sa mai fac nimic
De jos nu vreau sa ma ridic
Stau inchis in capul meu
E ce-am ales e ce vreau eu
Am ales sa nu mai cred
Nimic din ce ma lasi sa vad
Nimic din uniforma ta
Din pumnii tai din legea ta
Bataia ta frustrarea ta
Se sparg acum de fata mea…
In capul tau nu sunt decat
Decat un alt proces-verbal si-atat
Ma urmaresti dar nu ma vezi
M-auzi vorbind dar nu ma crezi
Nu cred nici eu ca arma ta
Iti da vreun drept asupra mea
Si tot ce fac e ca sa ai
Un alt motiv mai bun sa dai
Un sens la tot nimicul tau
Esti doar un om mai slab mai rau… ”

Si mai sunt o gramada de melodii dinastea..

Melodia va urma intr-un later edit.

Leave a Reply

