What..? Don’t i look like a princess to you?

Standard

In ultima vreme, oamenii (varstnici) incep sa-si ceara derpturile cu mare mare nesimtire.

Incepe sa … (stiti voi ce) ca sunt batrani. Adica, daca au o varsta putin mai inaintata decat a mamei mele inseamna ca asta le da voie sa fie nesimtiti cu tinerii?? Come on! Unde va sunt manierele? Intrebati de cei 7 ani de acasa la noi, dar noi ar trebui sa va intrebam pe voi de cei 40-50 de ani de acasa.

Motivul acestui post suparat:

Mergeam cu autobuzul si erau o gramada de scaune libere. Cand se elibereaza un scaun de o pers. Ma indrept catre el. Exact cand ma asez, autobuzul opreste in statie si usile se deschid. O ‘femeie’ (ca nu stiu cum sa ii mai zic, desi mie nu mi se parea ca e o persoana, sau macar o fiinta, pt ca o fiinta nu ar fi asa de…….. ) urca grabita in autobuz, mai-mai sa se impiedice si sa se dezmembreze pe-acolo, si se opreste langa scaunul pe care stateam eu. Desi in jurul meu erau ZECI de scaune libere, ea tocmai pe asta vrea sa se aseze. Ma asteptam sa intrebe frumos daca pot sa ma ridic sa stea ea, dar nu! Face la mine: “Auzi ia da-te la o parte sa stau eu ca sunt batrana!!” la care o alta babeta care statea pe scaunul din spatele scaunului meu zice ca: “Da! Ia, hai las-o sa stea ca e batrana!” . Moment in care m-am sculat de pe scaun (cel mai inteligent cedeaza), si am adaugat un ‘GEEEEEEZZZZ!!!!!!’ de toata frumusetea, incruntata si strambandu-ma din tot sufletul meu de copil mic ce sunt.

Tot drumul, care a insemnat 6 statii pana au coborat cele 2 ….nu am plecat de langa scaun si am stat si m-am holbat la ele, zicand in gandul meu cateva ‘urari de bine’.

Poate ca si eu am fost fara bun simt cateodata, sau poate ca si in acest caz am fost, dar ele au fost de-a dreptul fara maniere!

Lumeeee! Trezeste-te!! Le recomand celor 2 ‘femei’: ‘Codul bunelor maniere’. Sau te crezi mare printesa si cei din jurul tau sunt doar niste prosti. A? (asta a fost pt prima ‘femeie’)

Si ca sa stie tot poporul de ce am scris ‘femeie’ cu ghilimele.. un mic citat:

Asadar, respectarea bunelor maniere in societate este secretul unui trai lipsit de conflicte, pasnic si echilibrat. Oamenii sunt fiinte care se pot distinge de animale intocmai prin aplicarea acestor norme de conduita stabilite inca de demult. Cheia unei vieti armonioase a fost inmanata de generatii la rand si trebuie pastrata cu sfintenie, pentru ca numai in acest mod vor fi deschise portile civilizatiei.

Puteti gasi codul bunelor maniere si pe net. Link
Get a life or a book!!!!

Leave a Reply

