The nurse and the sandwich..

Standard

As incepe prin a va spune ca sandvishurile cu maioneza.. dauneaza sanatatii (acum nu stiu cat de grav, dar am aflat pe pielea mea ca dauneaza). A doua zi de la concert. Dormisen la o prietena acasa, si am mers impreuna la scoala. Pentru ca nu ne-am trezit a trebuit sa mergem la scaoala fara sa mai mancam la ea acasa. Am decis sa imi iau un sandvis de la magazin. Cumpar ‘minunatia’ si mananc ca de obicei. dupa vreo jumatate de ora, pe la ora de franceza incepe sa mi se faca rau. Profesoara vede ca eram alba la fata si ma lasa sa ma duc la cabinet. Ajung acolo si dupa vreun sfert de ora mi se face mai bine. Asistenta era acolo singura cu mine, deoarece colega mea se dusese sa ia ghiozdanele din clasa ca nu mai aveam ore. Si a inceput sa imi vorbeasca despre muzica pe care o ascult, ca tralala si shalala.. muzica demonica, cu influente nefaste asupra mea etc samd. Si a inceput asistenta sa-mi explice mi nu stiu ce despre muzica si eu nu mai puteam de ras. Nu stiam cum sa o fac sa taca mai repede. Norocul meu (si al ei, pentru ca incepusera sa-mi vina idei) a fost ca a intrat colega mea in cabinet si ‘discutia’ a luat sfarsit. Sfatul ei a fost: ”Mananca fructe multe, si nu mai asculta muzica dinasta!”

Ce om. Nu intelege ca nu e treaba magarului de unde beau oile apa. Uooof… inca o persoana de ocolit pe coridor..

Leave a Reply

