Bored to death..

Standard

Hmm.. Se pare ca azi nu am ce face. Cred ca e ultimul post pe care o sa il mai scriu (restul vor fi scrise de fantoma mea) pentru ca mor de plictiseala. Nu inteleg de ce oamenii nu vad cat de frumos e pe afara. Sau de ce prefera sa stea incuiati in camere si sa se joace ca in zilele in care e vreme urata mai stiu eu ce jocuri.

Fas.. eu vreau afara si nu am cu cine sa ies pentru ca se pare ca am multi prieteni dinaia care se incuie in camera. sad sad
Primavara= timpul plimbarilor prin parc, cu cainele, pisica, papagalul, pestii sau mai stiu eu ce, cu prietenii care joaca fotbal sau baschet (tot afara!) etc..

One response »

Leave a Reply

